Spørsmål og svar

SSL Säker Anslutning
DSS-överensstämmande

Generelle spørsmål

Hvilken type varer/pakker/produkter selger vi?

Vårt produkt er en digital tjeneste for å forbedre de sosiale medieindikatorene som er oppført i vår katalog.

Hvilke land (markeder) er deres tjeneste rettet mot?

Tjenesten er rettet mot den globale markedet. Kunder kan bestille våre tjenester hvor som helst i verden med et betalingskort. Land som vi mottar bestillinger fra inkluderer: USA, Australia, Canada, Storbritannia, India, Irland, Italia, Tyskland, Spania, Nigeria og mange flere.

Hvor raskt leveres alle bestilte tjenester?

Informasjonen om leveringstiden for hver tjeneste vil variere og vil bli oppgitt i beskrivelsen av hver pakke.

Hvor raskt lanseres de bestilte tjenestene?

Tjenestelanseringen er tiden mellom vellykket betalingsbehandling og starten på leveransen. Tjenester og antall handlinger leveres ikke på en gang, men gradvis. Dette gjøres for at økningen i sosiale medieaktiviteter skal virke naturlig.

Bestillinger lanseres vanligvis innen 2-5 minutter etter at bestillingen er gjort og utføres automatisk. Vanligvis begynner kundene å motta sine bestillinger innen den første timen etter at bestillingen er gjort. Mulige unntak kan være YouTube-visninger, som leveres med en forsinkelse siden YouTubes visningsstatistikk kan ta opptil 48 timer etter levering.

Hvilken kvalitet har de tilbudte tjenestene?

Våre kunder blir tilbudt tjenester av utmerket kvalitet. Du finner beskrivelsen av hver pakke på tjenestens side. Vi gjør alt vi kan for at kunden skal være fornøyd med vårt selskap og produktet vi skaper.

Er systemet vårt sikkert for kunder?

Systemet er helt sikkert for alle kontoer. En spesialutviklet algoritme er utviklet for hver sosiale medieplattform. Den bestemmer det optimale antallet handlinger som kan tilbys på de valgte kontoene. Takket være dette systemet er plattformen helt sikker og pålitelig.

Hvorfor bestille abonnementsboost-pakker?

Tjenester for å øke antall følgere bestilles av

● Influencere
● Offentlige personer og politikere
● Ikke-statlige organisasjoner
● Vanlige brukere

Hovedmålet er å øke aktiviteten på publikasjonene og kontoene dine.

Må kunder gi oss innloggingsinformasjon til kontoene sine?

Vi vil aldri be deg om å gi oss innlogging eller passord for noen sosiale mediekontoer. Alle tjenestene fungerer uavhengig og krever ikke full tilgang til en konto.

Hvorfor har vi ikke store pakker?

Folk spør oss ofte: “Hvorfor selger dere ikke 100 000 abonnenter” eller “1 000 000 videovisninger.” Faktum er at sosiale nettverk raskt identifiserer så store aktiviteter fordi de ser unaturlige ut for de fleste av kundene våre. Derfor selger vi bare pakker som du kan få mest mulig ut av.

Kan man kjøpe til noen andres konto?

Kunden trenger ikke å være eier av kontoen for å bestille tjenester. Det er nok at kontoen er offentlig eller at publikasjonen er offentlig (åpen for alle brukere på det samme sosiale nettverket).

Hvordan bestemmes rabattene?

Vi tilbyr ofte rabatter og tilbud på våre produkter. Den overstrekede prisen (dette er den gamle uten rabatt) og gjeldende pris vises i tjenestekatalogen eller på produktsiden.

Rabatter på tjenester er tilgjengelige i høytider. Vi tilbyr vanligvis 10–25% rabatt på våre tjenester.

For bulkbestillinger og ytterligere informasjon om tilgjengelige rabatter, vennligst kontakt vårt kundestøtteteam.

Vil andre brukere kunne identifisere at jeg har kjøpt en sosial aktivitetspakke?

Alle prosesser er konfigurert slik at de tilbudte tjenestepakkene ser så naturlige ut som mulig. Derfor vil ikke tilskuere, abonnenter eller venner kunne fastslå at en klient har brukt tjenesten vår.

Kan jeg bestille samme tjeneste to ganger til samme publikasjon?

Du kan bestille samme tjeneste for samme publikasjon, men først etter at den første bestillingen er fullført. Hvis en klient bestiller samme tjeneste, men til samme publikasjon/konto, kan systemet kanskje ikke registrere dette riktig og ikke kunne utføre bestillingen.

Hvis pakken du trenger ikke er tilgjengelig i katalogen?

Hvis pakken med tjenester kunden ønsker å kjøpe ikke er oppført på nettstedet, kan kunden kontakte vår kundestøtteavdeling med en forespørsel om å vurdere muligheten for å opprette den spesifikke pakken, oppgi type tjeneste og ønsket mengde sosial aktivitet. Denne informasjonen er nødvendig for å sjekke muligheten for å tilby tjenesten i den mengden som kreves av klienten, samt for å beregne kostnaden. Hvis tjenesten kan leveres og den estimerte prisen passer for kunden, opprettes pakken og en lenke for å kjøpe den vil bli sendt til klienten via e-post.

Kan jeg bestille premiumklassifiserte tjenester?

Vi kan tilby tjenester av premiumkvalitet. Slike bestillinger utføres hovedsakelig på forespørsel. Du kan sende inn en henvendelse og oppgi ønskede tjenester. Vi vil sjekke om partnerne våre tilbyr lignende typer premiumtjenester og deretter legge inn en bestilling hos dem.

Slike tjenester er vanligvis 2–3 ganger dyrere enn de i katalogen. De er kjennetegnet av høyere visuell kvalitet og leveringssikkerhet.

Stjerner, politikere, forretningsmenn og influencers kan ønske å bestille slike tjenester.

Bestille en tjeneste fra flere leverandører

Våre kunder bestiller veldig ofte tjenester fra flere andre selskaper samt fra oss. Vi anbefaler ikke at du gjør dette, fordi når produkter fra ulike leverandører begynner å leveres til samme publikasjoner (kontoer), kan sosiale nettverk oppdage unaturlig vekst og “klippe” mottatte bestillinger.

Systemene våre fungerer slik at varene leveres på en naturlig måte. Hvis et produkt bare bestilles fra oss, sjekker vi hvordan det leveres naturlig og hvordan det ser organisk ut i øynene til det sosiale nettverket.

Hvis forskjellige selskaper leverer leveranser av lignende/identiske varer, gjelder ikke vår 30-dagers påfyllingsgaranti.

Slette en publikasjon etter at tjenesten er bestilt

Når du bestiller en tjeneste, anbefaler vi ikke å slette publikasjonen som tjenesten ble bestilt til. Hvis publikasjonen slettes eller legges til på nytt, vil bestillingen stoppes uten rett til påfylling eller refusjon.

Lukke kontoen (privat alternativ) etter at tjenesten er bestilt

Når du bestiller en tjeneste, anbefaler vi ikke at du gjør kontoen din privat, fordi tjenesteleveransen stoppes. Hvis klienten lukket kontoen under tjenesteleveransen, anbefaler vi at du åpner den og kontakter kundestøtte for å starte bestillingen på nytt.

Kan jeg bestille en tjeneste for en stengt (privat) konto?

En privat konto er et alternativ i innstillingene på de fleste sosiale nettverk. Målet er å sikre at informasjonen som publiseres på kontoen kun kan sees av personer som kunden har godkjent (venner/abonnenter).

Derfor må du sette alternativet i kontoinnstillingene for at personer som ikke tidligere har abonnert på kontoen kan se innholdet. Kontoen må være åpen for å fullføre bestillingen.

Kan en tjeneste erstattes med en annen?

Hvis bestillingen allerede har begynt å bli utført, er det ingen måte å stoppe levering av tjenesten og distribuere den til andre tjenester.

Kan jeg bestille en tjeneste for en gammel publikasjon?

Kunder kan bestille sosial aktivitet på alle gamle kontoer og gamle publikasjoner.

De eneste unntakene er pakkene med auto-likes og auto-visninger, fordi de bare fungerer på nye publikasjoner som er lagt ut etter at du har kjøpt et abonnement.

Spørsmål om Instagram-tilbud

Er det mulig å distribuere et abonnentpakke mellom ulike kontoer?

For øyeblikket er det teknisk umulig å dele abonnenter mellom ulike kontoer. En separat bestilling må gjøres for hver konto.

Begrensninger for 18 plus-kontoer

Hvis en konto er designet for en voksen publikum over 18 år, og tilsvarende alternativ er valgt i kontoinnstillingene, vil vi ikke kunne sende abonnenter/likes/visninger til den. Vi anbefaler at du deaktiverer dette alternativet, gjør en bestilling og etter at den er fullført, aktiverer det igjen.

Er det mulig å distribuere et likes-pakke mellom ulike publikasjoner?

Vårt system lar deg distribuere et pakke med likes mellom ulike publikasjoner. Du kan maksimalt distribuere til 10 bilder i hvert pakke. Det minste antall likes som kan bestilles er 10 enheter per foto, derfor kan du for små pakker (for eksempel 10 likes) bare velge en publikasjon.

Hva du trenger å vite om automatisk likes på Instagram

1. Systemet begynner å legge til likes på nye bilder en time etter at bestillingen er gjort.
2. Vårt system fester startinnlegget (den siste publikasjonen på kontoen) og teller fra det. Med andre ord begynner auto-likes å leveres på neste innlegg som ble lagt til etter startinnlegget.
3. Vårt system analyserer kontinuerlig kontoen (hver 20-30 minutter), finner den siste publikasjonen og sender automatisk likes til den.
4. Likes kommer bare til nye innlegg og gjelder ikke gamle innlegg.
5. Så lenge alternativet er aktivt, må kundens konto være åpen for publikum.
6. Vårt system kan sende likes til opptil 5 innlegg om dagen.

Avbryte auto-likes-abonnementet

Alle auto-likes- og auto-visningspakker kobles regelmessig, noe som betyr at en automatisk fornyelsesavgift belastes hver måned.

Hvis klienten ønsker å si opp abonnementet sitt, må de sende en forespørsel til vår kundesupports e-postadresse, i hvilken som helst format, og angi tid og konto de ønsker å avslutte abonnementet på.

Hvordan fordeles følgere etter land?

Alle pakker har følgende omtrentlig fordeling: 40% av brukerne er europeere og amerikanere, 40% er arabere og asiater, og 20% er andre bedrifters bedriftskontoer.

Er det mulig å teste tjenesten deres?

Spesielt for personer som tviler på om tjenestene våre passer for dem, har vi opprettet små og billige pakker som du kan kjøpe for å evaluere kvaliteten.

Hva skjer hvis noen abonnenter slutter å abonnere på kontoen min?

Noen følgere kan avslutte abonnementet på en konto; vanligvis 5% til 20%. Dessverre kan vi ikke garantere 100% brukerbeholdning. Derfor gir vi en 30-dagers garanti for alle pakker. Hvis brukere har avsluttet abonnementet på kontoen i løpet av denne perioden, vil vi kompensere dette beløpet og sende deg nye.

Kan Instagram-likes forsvinne?

Instagram har nylig introdusert et system som kan “klippe bort” og gjemme visse likes. Derfor, hvis du har dette problemet, anbefaler vi at du bruker påfyllingstjenesten, der supportspecialistene vil erstatte alle tapte likes.

Vil de leverte abonnentene samhandle med profilen min?

Vanligvis er de bestilte abonnentene inaktive og liker ikke, kommenterer ikke og ser ikke på videoer eller publikasjoner.

Hvis en klient ønsker å få følgere som vil gjøre dette, er det nødvendig å bestille tjenesten “Ekte Instagram-følgere”.

Levering

Tidspunkt for levering av tjenester

Leveringstiden for tjenestene varierer for hvert pakke. Leveringstiden for hvert pakke er angitt i pakkebeskrivelsen. Hvis tjenesten ikke leveres innen den spesifikke tidsrammen, vennligst kontakt oss så løser vi alle problemene som oppstår.

Forsinket levering av tjenester

Noen tjenester kan ha forsinket levering.

Årsakene kan være:

1. På grunn av pågående tekniske endringer for individuelle sosiale nettverk.
2. På grunn av mange bestillinger kan behandlingstiden være lengre enn vanlig.

Den gjennomsnittlige forsinkelsestiden kan variere innen noen dager. Hvis leveringstiden har gått ut men bestillingen ikke er fullført, vennligst gi beskjed til vår kundestøtte så undersøker vi problemet.

Kan varene leveres raskere enn det som er angitt i vilkårene?

For øyeblikket tilbyr vi ikke raskere levering av tjenester.

Noen ganger kan tjenestene leveres raskere enn det som er angitt i pakkebeskrivelsen på grunn av lav serverbelastning.

Betaling

Hvordan ser bestillingsprosessen ut?

For å bestille en tjeneste må du:

1. Velg ønsket pakke, klikk på “Kjøp nå” eller “Kjøp” knappen.
2. Oppgi en lenke til kontoen eller publikasjonen som pakken bestilles til.
3. Oppgi e-postadressen din.
4. Oppgi betalingskortinformasjonen din og bekreft betalingen med 3DS-koden (bare når du betaler med Visa, Mastercard eller Maestro).
5. Motta en e-post med bestillingsinformasjonen din.

Vi tilbyr følgende betalingsmetoder:
  • Visa, Mastercard & Maestro.
  • Apple Pay & Google Pay.

Å betale med Apple Pay er for eksempel ikke det samme som å betale med Visa siden de har helt forskjellige betalingsmetoder og betalingshastigheter. Derfor er det viktig for noen kunder at tjenesten godtar Apple Pay/Google Pay og ikke Visa/Mastercard.

Kan man betale med PayPal?

Denne betalingsmetoden støttes for øyeblikket ikke. Tidligere (fram til 2020) var denne betalingsmåten tilgjengelig på nettstedet, så gamle kundeanmeldelser nevner at de betalte med PayPal.

I fremtiden vil heller ikke denne betalingen fungere, men kunden kan betale med Visa & Mastercard eller med Apple Pay og Google Pay, som er sikrere enn å bruke PayPal.

Årsaker til at betalingen kanskje ikke går gjennom

1. Blokkering på grunn av svindelbekjempelse;
2. Feil relatert til 3DS;
3. Utilstrekkelige midler;
4. Ugyldig betalingskortinformasjon;
5. Internettbetalingsgrenser;
6. Internasjonale betalingsblokkeringer;
7. Begrensning av antall betalinger per dag.

Betalingens valuta

Når betalingen er gjennomført, kan noen kunder se i uttaket at penger er trukket i en ukjent valuta, som hryvnia ₴, euro €, rubel ₽ eller pund £. Dette kan skyldes at selskapet vårt bruker både amerikanske og europeiske banker. Avhengig av hvilken bank som aksepterte denne transaksjonen, kan kunden se beløpet i bankens valuta i landet som behandlet betalingen.

Dollaren forveksles ofte med hryvnian fordi de har lignende ikoner: ₴ og $. Her er det verdt å forsikre og forklare for klienten at dette er en konvertering til bankens valuta som behandlet transaksjonen. Det faktiske beløpet som belastes i dollar tilsvarer beløpet som er oppgitt på nettstedet.

Kreditt- og betalingskort

Tjenesten vår godtar både kreditt- og betalingskort. Derfor kan klienten betale med det kortet som er mest praktisk.

Forskjeller i beløpene på nettstedet og den faktiske betalingen på kontouttaket

Kunder kan oppleve et scenario der tjenesten for eksempel koster 3,99 kr, men banken belastes 4,09 kr. Dette skjer når banken på sin side holder tilbake en ekstra avgift for internasjonale eller lokale transaksjoner.

Vi er ikke ansvarlige for slike tilfeller, siden banken informerer kundene om ekstra gebyrer for kortbetalinger når de utsteder et kort til dem. Kunden kan diskutere alle slike tvister med banken som utstedte betalingskortet.

Kan man få en betalingsfaktura?

Hvis klienten kontaktet vår kundestøtte med en forespørsel om å sjekke muligheten for å levere en tjeneste som ikke presenteres i katalogen og fikk en bekreftende respons sammen med den beregnede kostnaden for pakken, vil kunden få en faktura for å betale for tjenesten.

En faktura er en generert side i betalingssystemet, hvor lenken sendes til kundens oppgitte e-post. Etter dette kan kunden betale fakturaen og få den bestilte tjenesten.

Dette alternativet gjelder ikke auto-likes og auto-visninger. Alle andre tjenester kan bestilles via faktura.

Påminnelser for ubetalte bestillinger

Hvis kunden har startet betalingsprosessen, men ikke fullført den, kan betalingssystemet sende meldinger om et ufullstendig kjøp med tilbud om å fullføre det.

Kunden kan enten fullføre eller ignorere brevet hvis produktet ikke lenger er nødvendig.

Garantier

Hva er forskjellen mellom Påfylling og Tilbakebetaling?

Tilbakebetaling er muligheten til å få tilbake alle pengene dine. Vi kan tilby full tilbakebetaling hvis noe av følgende skjer:

1) Levering av varer startet ikke ti dager etter at du bestilte tjenesten.
2) Den leverte varen stemmer ikke overens med beskrivelsen.

En påfylling er et tilbakebetalingsalternativ for tilsvarende bestilling. Dette betyr at for eksempel hvis en person bestilte en tjeneste og 1000 følgere ble levert til personen, og i løpet av en uke ble 100 personer “klippet bort”, vil vi kompensere ved å legge til det manglende antallet følgere.

Vi gir 30-dagers garanti og vil fylle på alle tapte leveranser i løpet av de første 30 dagene etter levering.

Vi har ikke et automatisk påfyllingsalternativ, så vi godtar forespørsler fra kunder sendt til vår support-e-postadresse.

Hvor lang tid tar det å få en Påfylling eller en Tilbakebetaling?

Innen 30 dager vil du få enten en påfylling eller tilbakebetaling.

For Tilbakebetaling:

Penger tilbakebetales bare under to omstendigheter:

1. Kunden mottok ikke varen. Hvis den bestilte mengden sosial aktivitet ikke ble mottatt (eller leveransen startet ikke 10 dager etter bestillingen), har klienten rett til å be om tilbakebetaling fra supportteamet og få det.
2. Hvis varen ikke samsvarer med beskrivelsen.

For Påfylling:

Etter full levering av varene har kunden 30 dager på seg til å be om en “Påfylling” av bestillingen hvis noen bestilt aktivitet har forsvunnet. Kunden oppfordres også til å gi relevante bevis for at noe aktivitet har forsvunnet (skjermbilder osv.)

For eksempel, hvis en klient bestilte 100 følgere og etter 25 dager ble 25 avabonnert og 75 gjensto, kan klienten kontakte supportteamet og be om erstatning for de tapte følgerne.

Påfyllingen starter innen de neste 24-48 timene, og kunden oppfordres til å kontakte kundestøtte igjen hvis påfyllingen ikke har startet innen nevnte periode.

Hvor rask er korttilbakebetalingen?

Vanligvis tar det mellom 1 og 14 dager før pengene tilbakeføres til kortet, avhengig av kundens bank.

Hvis klienten ikke har mottatt tilbakebetalingen 14 dager etter at tilbakebetalingen ble bekreftet, må kunden kontakte oss igjen, vi vil da dobbeltsjekke om banken har problemer med å sende tilbakebetalingen.

Spørsmål om Gratis Prøveperiode

Gratis Prøveperiode Følgere / Abonnenter

Gratis prøveperioder for abonnenter er for øyeblikket ikke tilgjengelige. Hvis klienten ønsker å teste tjenesten, kan de bestille det billigste alternativet for å se kvaliteten på tjenestene.

Hvorfor Noen Gratis Prøveperioder Kan Være Utilgjengelige

Antallet personer som ønsker å få en gratis demo er ekstremt høyt, og vi kan ikke alltid tilby dette. Av og til deaktiverer vi derfor gratis demoer for visse tjenester og tilbyr i stedet klienten en liten mengde av tjenesten til en lav pris som en test.

Kundeservicedelen

Hva slags informasjon trengs for å sjekke en bestilling?

For at kundestøtteteamet skal kunne sjekke en bestilling og gi best mulig informasjon er det nødvendig å oppgi e-postadressen som bestillingen ble gjort på, samt hvilket pakke som ble kjøpt. Oppgi også informasjon om hvilken publikasjon eller hvilken konto tjenesten ble bestilt til.

Arbeidstider

Kundeservicen er åpen hver dag fra kl. 09:00 til 18:00, britisk tid.

Hvordan du kontakter oss

Du kan kontakte supportteamet ved å sende en forespørsel til supports e-postadresse.

Hvor raskt vi svarer på kundeforespørsler

Den gjennomsnittlige behandlingstiden for forespørsler varierer fra 10 minutter til 6 timer i åpningstiden. Alle forespørsler som sendes inn etter kl. 18 vil bli behandlet neste dag.

Etter å ha sendt en forespørsel, vil hver klient få en automatisk svarmelding med et forespørselsnummer. Denne automatiske svarmeldingen indikerer at vi har mottatt spørsmålet ditt og allerede jobber med det.

   

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å gi deg den beste opplevelsen på nettstedet vårt. Se våre retningslinjer for informasjonskapsler.